iklan

Tuesday, May 11, 2010

rumah sewa kami bakal disita??oh tidak!!!

apakah????


camni citenye.
balik sekolah...aku sempat lagi singgah KFC,sebab mengidam nak makan ayam KFC.ingat boleh makan ngan tenang kat umah.tapi....sampai2 je umah,kat gate luar aku nampak ader tampal kertas notis la.aku amek kertas tu n bace seteliti-telitinya.

Waran Tahanan(Operasi Sita)
Notis peringatan terakhir dari majlis perbandaran pasir gudang!!sebab owner tak bayar cukai harta sebanyak rm999.50.die tulis lagi,kena bayar sebelum 14 mei 2010 jam 12.00 tgh ari.kegagalan membuat bayaran boleh menyebabkan harta alih pemilik/penduduk/penyewa di SITA tanpa sebarang notis agi dan harta tersebut akan dilelong.

apakah????aku baru nak makan KFC ngan tenang kan.dapat surat camni terus aku tak tenang.huhu.aku terus call encek suami ckp pasal ni.aku suruh die bagitau owner pasal kena bayar tunggakan cukai harta tu.ish3..sungguh mematikan mood aku tadi.ye lar...mesti la risau..arini dah 11bb..lagi 3hari tu.kang tak pasal2 owner tak bayar ke ape.nak dok mane kitorg ni?dah la sofa idaman aku baru sampai.hahaha.


encek suami dh inform kt owner.die ckp,esok die bayar.ok,lega sket.tapi akan lebih lega bile die dah confirm die dah bayar.ok,jom makan ayam KFC:P

No comments: